Thursday, February 21, 2013

i'm back !

aku kembali dengan cerita2 menarik...
HAHA..
#menarik la sangat kan#


aku nk cite pasal hobi baru ak..
dulu aku pelik gile nape kawan2 ak
dok gile tengak korea..
so sekarang aku dah faham...
nak tahu sebab ape??
sebab mamat2 korea ne memang comey2 gile !
HAHAHA
aku pon dah berjangkit ngan dorang sekarang ne..
entah la kadang2 terbawak2 sampai ke dalam mimpi..
^_^


ada sorang pelakon korea ne ak minat gile..
jap aku masukakan profile MAMAT ne ...


* Name: 김현중 / Kim Hyun Joong (Gim Hyeon Jung)
* Profession: Actor, singer
* Birthdate: 1986-Jun-6
* Birthplace: Seoul, South Korea
* Height: 180cm
* Weight: 68kg
* Blood type: B
* Star sign: Gemin
i

nak tahu macam mana rupa mamat korea ne..
jap erk...

comey tak??
hahaha
to je untuk hari ne
salam ^_^V













1 comment: